Medewerker Sales & Office (24 – 40 uur)

 

 

In elke organisatie liggen kansen voor verbetering. Jij haalt energie uit het contact met klanten ontwikkelen van verkooprelaties. Je hebt hiermee veel ervaring opgedaan. Daarnaast vind je het leuk om eerste aanspreekpersoon te zijn op onze locatie in Amersfoort en zorg je daarbij voor een prettige ontvangst en een opgeruimde, aantrekkelijke omgeving.

 

Daarom wil je bij Symbol aan de slag

  • Je haalt veel energie uit contact met klanten en het ontwikkelen van relaties.
  • Je bent gastvrij en zorgt voor een prettige ontvangst van onze relaties en collega’s.
  • Je vindt het leuk om een aantrekkelijke en goed georganiseerde werkomgeving te creëren voor klanten en collega’s.

Ons team bestaat momenteel uit 50 enthousiaste professionals. In de komende jaren zullen wij onze groei continueren. Voor ons kantoor in Amersfoort (recht tegenover het centraal station) zijn wij op zoek naar een gecombineerde functie van ‘Sales support’ en ‘Office support’.

 

Dit ga je bij ons doen

In deze afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid sta je in direct contact met zowel het Sales team als de Back office. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met onze klanten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de ontvangst van onze cursisten en klanten op onze locatie in Amersfoort en zorg je voor de organisatie rondom de trainingen en events: je regelt hiervoor de lunches en zorgt voor een aangename en opgeruimde omgeving.

 

Sales binnendienst

Het Marketing- en Salesteam bestaat uit een marketingmanager, een drietal accountmanagers en een opleidingsadviseur. Het team is verantwoordelijk voor het organiseren van events, het onderhouden van bestaande relaties en het binnenhalen van nieuwe relaties. De taken worden gezamenlijk verdeeld en opgepakt.

  • Je onderhoudt het contact met bestaande klanten.
  • Je verstrekt informatie over onze trainingen en diensten aan geïnteresseerden.
  • Je houdt de CRM-informatie up-to-date.
  • Je voert acquisitiegesprekken (zowel warm als koud; zowel inbound als outbound).
  • Je informeert potentiële klanten over de verschillende mogelijkheden en converteert deze naar concrete inschrijvingen.
  • Je maakt afspraken voor accountmanagers of consultants als klanten meer informatie nodig hebben.
  • Je vindt het leuk om klantevents te organiseren en deelnemers daarna op te volgen.

 

Office werkzaamheden

Jaarlijks volgen 2.500 mensen onze trainingen. Een groot deel daarvan volgt de trainingen op onze locatie in Amersfoort. Hier hebben wij vier trainingszalen waar we trainingen verzorgen en klantevents organiseren. Ook werken consultants op deze locatie. Jij bent de gastvrouw/heer op deze locatie en zorgt dat alles netjes geregeld is. Je werkt hierin nauw samen met de Office manager op onze locatie in Enschede.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt, zowel intern als extern, als er vragen zijn.
  • Je ontvangt deelnemers en gasten.
  • Je organiseert alles omtrent de trainingen (zalen, lunch, materialen, aanwezigheid, )
  • Jij zorgt ervoor dat het kantoor er altijd prima uitziet. Je onderhoudt hiervoor contacten met externe partijen zoals schoonmaak, catering, onderhoudspartijen en de VVE.
  • Kortom, je houdt de vestiging draaiende.

 

Jij bent…

Jij bent een energieke persoonlijkheid met een commerciële instelling. Je bent proactief en oplossingsgericht. Je hebt ervaring met zowel koude als warme acquisitie. Je bent klantgericht, kunt je goed inleven in de klantvraag en beschikt over overtuigingskracht. Je bent een teamspeler, maar tegelijkertijd ook prima in staat om zaken zelfstandig op te pakken

Verder ben je goed georganiseerd en je hebt zaakjes altijd prima op orde. Je houdt van afwisseling en bent niet voor één gat te vangen. Tenslotte heb je een uitstekende beheersing, mondeling en schriftelijk, van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Dit breng je ook mee

  • Een afgeronde opleiding (MBO-4 of HBO).
  • Je kunt goed met diverse computersystemen omgaan.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

 

Dit krijg je van ons

Symbol is een snelgroeiende, professionele en tegelijkertijd gezellige organisatie. Bij ons vind je dan ook uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe zelfs vergeet dat je aan het werk bent. En natuurlijk zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend. Je krijgt:

  • een prima salaris,
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden (28 vakantiedagen o.b.v. 40 uur),
  • een inspirerende werkomgeving in een leuk team,
  • de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.

 

Over Symbol als werkgever

Je werkt samen in een enthousiast team van professionals die begrijpen dat het delen van kennis en ervaring tot synergie leidt. Je levert een waardevolle bijdrage in het uitbouwen van de activiteiten in heel Nederland, vanuit ons kantoor in Amersfoort. We bieden veel ruimte voor initiatief en zelfontplooiing. We hebben vier keer per jaar een kwartaalmeeting op een leuke locatie en organiseren regelmatig activiteiten.

 

Maak van deze vacature jouw nieuwe baan:

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ambieer je een functie in een dynamische en inspirerende werkomgeving, solliciteer dan vandaag nog. Mail daarvoor je cv en korte motivatie naar Nicole Oudshoorn: Nicole.Oudshoorn@symbol.nl. Liever even met Nicole bellen? Kan ook! Ze is bereikbaar op 06-51289385.